Brev:
Tænder? - 5 mdr.
19. februar 2008
Alder:
5 mdr.
Tænder? - 5 mdr.
Hej Helen
Lige et kort spørgsmål...
Mathilde er nu blevet 5 mdr og sutter næsten konstant på enten tommel eller langefinger og savler meget.
Kan det være tænder der er på vej?
Hilsen Dorte