Brev:
Endnu et spørgsmål om søvn - 16 mdr.
19. februar 2008
Alder:
16 mdr.
Endnu et spørgsmål om søvn - 16 mdr.
Hej igen
Den lille flora er lige på nippet til at gå - har taget skridt alene flere gange, dette siger jeg fordi du sidst spurgte om hun gik, mht de svære nætter.
Jeg prøver virkelig at blive ved med at lægge hende i egen seng. Hun sover stadig det første ryk i egen seng, men så starter mareridtet. Hun kan simpelthen køre mig træt! hvis jeg ikke tager hende med ind i seng, kan hun holde sig vågen i 2,5 time, med skrig og skrål.. dette må jeg indrømme er meget svært at klare flere gange om natten, da jeg ikke får mere end et par timer søvn på en nat... puuhaa..
Vi skal til at flytte, her om en uge, så jeg tænker at tidspunktet ikke er det rette til afvænning fra mors seng.
Hun er ellers en meget "heftig" pige med stort tempereament- meget glad og meget hidsig, bliver hurtig ulykkelig, men bliver også hurtig ok igen..
trives i vuggestue, sover godt om dagen ca 2 timer, spiser godt..
SÅ, alt er i virkeligheden fint med den lille - det er "bare" de nætter...
hmm, havde bare lige brug for dine tanker om situationen!
Håber du har det godt!
Knus Christina