Brev:
Hun vil IKKE sove
18. februar 2008
Alder:
10 mdr.
Hun vil IKKE sove
Hej Helen!
Du har tidligere hjulpet med gode råd og nu er vi her igen :-)
Katrine er 10 måneder og skal lære at sove i egen seng. Vi har taget tremmesiden af hendes seng og sat den tæt op ad vores, så hun kan komme frit fra den ene til den anden.
Hun kan ikke falde i søvn uden at blive ammet, så hun starter hos mig og når hun så sover, lægger jeg hende forsigtigt ned i hendes egen seng. Når hun så vågner igen, kravler hun over til mig, hvor hun sover resten af natten.
Nu er hun så begyndt at blive hyperaktiv om aftenen. Hun er træt når vi er nede i stuen og gnider øjenene (klokken er ca. 19) men når vi så kommer op og hun er blevet ammet, starter festen...!! Hun drøner rundt i alle sengene med 120 i timen og vil bare ikke falde til ro. Nogle gange tager vi hende med ned igen, men det skulle jo nødig blive et mønster.
På den anden side kan det vel heller ikke passe at hun først skal i seng, når hun er ved at falde fra hinanden ved 21 -tiden?
Hvad gør vi?
Kærlig hilsen
Susanne