Brev:
Nægter grød
18. februar 2008
Alder:
7 mdr.
Nægter grød
Hej Helen.
Jeg har før skrevet til dig om Bastian og hans mad. Jeg har forsøgt alle de råd du gav mig om noget i hænderne, Bastian lige overfor mig osv. Men intet virker. Han vil simpelthen ikke spise grød!! Han vil gerne spise mad fra glas, få rugbrødshapsere og vores mad til aftensmad. Men når jeg prøver med grød om morgenen går han helt skråt. Han knækker sig bagover, lukker munden til og brokker sig højlydt. Jeg har prøvet med øllebrød, havregrød, fuldkornsgrød m.m. og med forskellig frugtmos ovenpå, men lige meget hjælper det.......
Vi har holdt en uges pause med al mad da han fik mellemørebetændelse, men det eneste han ikke vil starte op på igen er grød!
Han skal starte i dagpleje om 14 dage og ville så gerne at han kom hjemmefra med et solidt morgenmåltid og ikke kun en flaske mme.
Han er ellers en glad dreng som har fantastisk meget krudt bagi. Han møffer og tumler rundt og ligger ALDRIG stille.
Håber at du kan hjælpe mig.....
Kram fra Camilla