Brev:
Natflaske hvor længe ?
4. februar 2008
Alder:
10 mdr.
Natflaske hvor længe ?
Hej Helen
Jeg har en søn på 10 mrd som vågner om natten og vil have en flaske omkring kl 05.00. Mit spørgsmål er hvor længe vi skal blive ved med det? Og om han ikke burde kunne sove hele natten uden ?
Han får en flaske med mme inden han bliver lagt kl 19.30. Og sover så til kl 07.00 næste morgen så det jo fantastisk, men vil nu gerne snart sove en hel nat.
Med venlig hilsen
Maria