Brev:
Morsyg dreng på 15 måneder
2. juni 2003
Alder:
15 mdr.
Morsyg dreng på 15 måneder
Hej med dig
Jeg har en skøn dreng på 15 mdr. Han er en sund og glad dreng, men er frygtelig morsyg. Når han er i dagpleje, alene med sin far eller hos bedsteforældre for at blive passet, er han altid glad og klynker næsten aldrig. Men når jeg er der småpiver han tit og vil bæres og det er ikke altid nok.
Han virker nærmest som om han vil kravle ind i mig. Det skal lige siges at det ikke er sådan altid. Han kan også sagtens rende og lege selv, når jeg er der, men tit er han pylret. Det er ved at drive mig til vanvid, har I et godt råd til hvad der er i vejen med ham, og hvad der kan gøres? Det er hverken fordi han er sulten, tørstig eller træt.
Med venlig hilsen
- en ellers glad mor