Brev:
Hvordan får jeg gang i brystet igen?
20. februar 2004
Alder:
4 mdr.
Hvordan får jeg gang i brystet igen?
Hej
Min søn er 4 1/2 mdr. gammel stortrives ved amning, men for 5 dage siden fik jeg brystbetændelse, går jeg ud fra, ihvertfald feber, kulderystelser, hovedpine, influenza lign. symtomer,
rød plamage på brystet. Jeg tog varme bade, masserede det og det går også meget bedre nu, men jeg kan ikke få ham til at sutte fra brystet, der kommer simpelhen så lidt ud, jeg prøver at lægge ham til hele tiden men uden held. Han sutter lige et par gange og så sætter han i brøl, det er ganske umuligt!
Nu er mit spørgsmål om jeg kan malke lidt ud med en brystpumpe (dem til hånd metoden)? Jeg syntes heller ikke det giver noget resultat med hånden.
Håber du har et godt råd for jeg skal have gang i det igen!
Med venlig hilsen
Chatarina