Brev:
At have behov for at se sine forældre for at kunne sove
15. januar 2008
Alder:
10 mdr.
At have behov for at se sine forældre for at kunne sove
Kære Helen!
Tak for dit svar. Dejligt at blive bekræftet i, at vi ihvertfald gør noget rigtig ;-))
Jeg har læst flere af dine andre svar omkring det, at børn i denne alder vågner tit. Emil har jo også pludselig svært ved selv at falde i søvn, når han bliver lagt om aftenen, eller når han bliver lagt i løbet af dagen. Det er som om han er bange for, at vi forlader ham. Indtil han var 8 måneder faldt han altid i søvn af sig selv både om natten og om dagen.
Mit spørgsmål er så: Vil den aktuelle fase medføre, at han fremover altid skal have os ved sin side til han er faldet i søvn? Kan vi på et tidspunkt vænne ham af med det eller kommer de gode gamle dage tilbage af sig selv?
Mange hilsner fra
Jeanett