Brev:
Er mælk usundt?
15. januar 2008
Alder:
2 år
Er mælk usundt?
Kære Helen.
Tak for dit svar på min tidligere mail.
Du må ikke tro, at jeg har en skrue løs men............
Jeg har hørt fra en veninde, som har læst meget om omlægning af kost/livsstil uden at være/blive fanatiker, at mælk ikke er godt for børn og, at det fx. kan være allergi fremkaldende. Jeg blev mildest talt overrasket! Og jeg har meget, meget svært ved at tro på denne påstand. Min veninde har læst "Kernesund familie" uden at følge den slavisk (langt fra). Alt med måde.
Vores søn på 2 år drikker enormt meget mælk, spiser lidt ost, yoghurt etc. Igen, alt med måde - fin balance.
Hvad mener du??
Kærlig hilsen
Mor