Brev:
Hvor stor mængde grød
13. januar 2008
Alder:
6 mdr.
Hvor stor mængde grød
Hej Helen.
Jeg vil gerne spørge hvor meget grød pr dag der er normalt at spise sådan generelt.
Carolina får mellem ca 500-700 ml MME om dagen og grød 2 gange sammen med forskelligt mos. I øjeblikket får hun grød opløst i 60 ml. vand, fordelt 40 ml ris- og 20 ml fuldkorn, for at hendes mave kan vendes til det (fuldkorn). Jeg ved ikke hvor meget det er færdig lavet. Hun spiser stort set altid op, men jeg ved ikke om hun skal have mere? Jeg tror hun ville spise det hvis der var mere.
Hun er 67 cm og vejer 8 kg så hun vokser jo som hun skal.
Med venlig hilsen
Charlotte:-)