Svar: Spiser hun for meget? - 16 mdr.
13. januar 2008
Alder:
16 mdr.
Kære Lærkes mor
Lang tid siden, men det er jo fordi det går så godt! Det er rigtig dejligt at høre og tak for dit dejlige brev.
Lærke har taget rigtig fint på og hun skal have lov til at spise. Det er jo sundt og nærende det hun indtager, hun drikker ikke for meget mælk og får ikke får mange søde ting, men spiser sundt og varieret og det er super dejligt.
Der er ingen grund til at ændre på dette lige nu, hun skal nok af sig selv blive mere selektiv på et tidspunkt. Så sørg for at bibeholde de gode sunde madvaner, giv hende letmælk at drikke og køb letmælksprodukter til hende, når hun skal have det og så glæd jer over at I hører til dem, der har en pige med en sund appetit.
Fortsat held og lykke med hende, den skønne unge:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske