Brev:
Kravle og at stå ved bordet
11. januar 2008
Alder:
8 mdr.
Kravle og at stå ved bordet
Hej Helen
Ja det er jo ikke så lang tid siden jeg sidst har skrevet til dig, men glemte lige at spørge om en ting.
Thea virker ikke særlig villig til at lære at kravle, hun løfter dog numsen en gang imellem, men bliver derefter meget sur over at vi ikke hjælper hende over til tingene hun vil have fat på, jeg har prøvet at cykle med hende på puslebordet når jeg skifter hende, men hun strækker sig som en flitsbue og nægter at cykle, hvorfor vil hun ikke det?
Hun skubber sig bagud med hænderne når hun ligger på maven, men jeg synes bare at der skal til at ske noget mere med hendes kravleri, er det mig der stiller for store forventninger til hende? ( hun bliver 8 mdr. d. 14 jan.)
Hun er dog i stedet blevet meget mere interesseret i at rejse sig ved hende legekasse og ved bordet med hjælp, hun kan stå lidt selv, men jeg er blevet lidt bekymret over om det er forkert og at hun skal lære at kravle først?
Lige en sidste ting: Jeg læste engang et sted at hvis børn står for tidligt på benene kan de blive hjulbenet, er det rigtigt?? og hvad er for tidligt??
På forhånd tak:)
Theas Mor