Brev:
Søvn og mad - 6 mdr.
11. januar 2008
Alder:
6 mdr.
Søvn og mad - 6 mdr.
Hej igen
Om natten vågner Mathias stadig ofte og du har sagt at jeg kun skal amme ham maks 2 gange om natten. (han spiser meget om dagen så han burde heller ikke være særlig sulten om natten)
Er det en god ide at vi så vugger ham i søvn igen de gange han vågner om natten når han ikke skal ammes ? (det tager længere tid før han falder til ro)
Skal faren gøre det, så han ikke kan dufte mælk ? og så håbe på at han ikke gider vågne så ofte da han ikke får mælk.
Eller skal vi lade ham græde de gange og så bare lide trøste ham lidt fra afstand? (som anbefaldet i bogen, godnat og sov godt)
Vedr. mad så vil han ikke spise kartoffel eller grønsagsmos.. kun meget få skefulde.
Han elsker ris og majsgrød og forskellige skags frugtmos. Han har lige prøvet at få a38 med frugtmos og rugbrød skorpe og det kan han godt lide.
Han fik havregrød her til morgen og der kom kun lidt ned efter der kom frugtmos i, men ikke meget. Det er som om han ikke er så glad for konsistensen når det ikke er så grøden, også selvom jeg prøver at blende det.
Hvad er bedste at give ham ved siden af kartoffel og grønsagsmosen hvis han ikke spiser den. Så han bliver mæt.
Med venlig hilsen
hende med alle spørgsmålene ;)