Brev:
Er det for sent at flytte hendes værelse
10. januar 2008
Alder:
2 år
Er det for sent at flytte hendes værelse
Hej Helen
Endnu en tak for denne dejlige brevkasse.
Det nærmer sig med hastige skridt, at Gaby skal være storesøster, Gaby blev 2 år i december, og jeg er i tvivl om hvor meget hun egentlig forstår, hun siger at der er en baby i mors mave, hun siger også at hun skal have en ny barnevogn når hun bliver storesøster.
Det jeg egentlig vil spørge om, det er, er det klogt at flytte hende fra det lille værelse, som hun sover i nu, og over til et større værelse som hun idag bruger til lege værelse? så den lille ny kan få hendes nuværende værelse, hvor der er indrettet pusleplads.
Den lille ny melder sin ankomst inden for 4 uger, jeg vil jo ikke at Gaby skal føle at den lille ny tager noget fra hende, det nye værelse skal selvfølgelig laves i stand med nyt tæppe og det skal males, og det vil hun være så meget med i som muligt. hun skal også beholde hendes egen seng.
Hvad er bedst for Gaby skal vi vente eller kan vi godt gøre det nu og det stadig kan blive positivt?
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Janet