Brev:
Brug for godt råd om natteroderi - 7 mdr.
9. januar 2008
Alder:
7 mdr.
Brug for godt råd om natteroderi - 7 mdr.
Hej Helen
Ja, så har jeg endnu engang brug for et godt råd.
Vi har jo faktisk en meget eksemplarisk søn, han er dog knap så eksemplarisk om natten i øjeblikket!!!! :-)
Han er pludselig begyndt at vågne op et tidspunkt mellem 00.30 og 4. Han virker super frisk og leger og pludre i sin seng, i starten troede vi det var fordi han var sulten så han fik en flaske, men nu får han lidt vand at drikke i stedet, hvilket han er tilfreds med.
Vi har så fundet ud af at hvis jeg forlader soveværelset, for at sove på sofaen (fordi jeg ikke kan sove når jeg kan høre han er vågen) går der ikke mange minutter inden han falder i søvn igen!
What to do?
Vi er ikke rigtig klar på at flytte ham på eget værelse, men er det det der skal til, gør vi det selvfølgelig. For det er ihvertfald ikke holdbart at jeg sover på sofaen hver nat!
Hans døgnrytme ser sådan ud:
Vågner og står op mellem 6.30 og 7
Spiser morgenmad 7.15-7.45 (havregrød)
Leger
Sover i barnevognen 9-11
Middagsmad kl.12 (grønsagsmos med kylling)
Middagslur kl. 13-15
Eftermiddagsmad (babs, frugtmos eller grød)
Lege
Aftensmad kl.18(Øllebrød)
Puttes kl.19
Håber du har et godt råd!
Hilsen Line