Brev:
Min dreng på 7 år er meget stor
2. juni 2003
Alder:
7 år
Min dreng på 7 år er meget stor
Jeg har et spørgsmål vedr. min yngste søn på 7 år. Han er d.d 142 cm høj og vejer 33 Kg. Ja han er en stor dreng og det er deri "problemet" ligger.
Han er på 1½ år vokset ca. 15 cm. og virker da også noget klodset - egentlig er det en forkert betegnelse. Det virker som om "hjernen ikke er fulgt med væksten". Jeg har talt med flere om dette og har fået af vide at det er helt rigtigt at det kan forholde sig således.
Jeg vil gerne vide om det er rigtigt og hvad jeg eventuelt kan/skal gøre ved det. Han går til svømning og elsker at løbe klatre og springe i trampolin. Jeg ser frem til at høre fra dig.
- Trine