Brev:
Vores søn på 5 år vil ikke sove
13. februar 2004
Alder:
5 år
Vores søn på 5 år vil ikke sove
Vores søn på 5 år vil bare ikke falde i søvn. Vi bruger ind imellem 2 timer, lige meget hvad vi gør. Vi læser en bog for ham, bagefter hvis vi går ud begynder han at fare rundt, hvis vi ignorerer ham ,kaster han ting efter os. Hvis vi følger ham ind igen, går der 2 min, så er han inde i stuen igen.
Nu er vi ved at blive vanvittige.
Med venlig hilsen
Jane Nielsen