Brev:
Dreng på 8 mdr. vil kun sove hos mor
2. juni 2003
Alder:
8 mdr.
Dreng på 8 mdr. vil kun sove hos mor
Vi har en søn på 8 mdr. Han havde vænnet sig til at falde i søvn selv kl 20.00 i vores soveværelse sammen med sin søster på 2½ år. Pludselig ville han ikke mere. Bliver ulykkelig, tårene triller og nu vil han kun sove klods op ad mig og gerne med min bryst i munden.
Min sundhedsplejerske siger, det er hans alder og vi bør vente lidt med at få ham til at sove selv igen, da det ellers bliver for hårdt for alle parter. Mit spørgsmål til dig er så, jeg er inviteret til 50 års fødselsdag, er det bedst jeg bliver hjemme? Min mand kan passe børnene, men vi ved ikke om vi tør binde an på det. De aftener hvor min mand har forsøgt at putte eller trøste ved senere opvågninger er vores søn blevet meget, meget ulykkelig og det er aldrig lykkedes min mand at få ham til at falde til ro. Vores søn får 3 hovedmåltider og bliver ammet ind imellem. På forhånd tak
Tina