Brev:
Udeblivende afføring
10. december 2007
Alder:
2 mdr.
Udeblivende afføring
Hej Helen
Tusinde tak for dit svar ang Mathilde (11 uger) og sovevaner.
Vi har studset lidt over hendes afføring, eller mangel på samme...
Hun havde indtil for 10 dage siden regelmæssig afføring hver eneste dag, nogle gange flere gange om dagen. Så pludselig gik maven i stå, og der har nu ikke været andet i bleen end tis i 10 dage.
Hun synes ikke at have gener ang dette, men er dette normalt??? , og hvornår skal man gribe ind og gøre noget???
Hun kommer af med luft, og vi masserer hendes mave, cykler med hendes ben og trykker dem op mod maven. Idag prøvede vi også med et termometer i numsen, for at stimulere.
Med venlig hilsen
Dorte