Svar: Vand om natten - 13 mdr.
10. februar 2004
Alder:
13 mdr.
Kære Sine
Det var da en voldsom mængde vand om natten:o)
Er du sikker på at han får nok at drikke i løbet af dagen? Måske skulle i prøve at få mere i ham i de vågne timer.
Derudover så skal I sørge for at han ikke sover for varmt. Sørg for at han ligger på en madras, med et almindeligt bomuldslagen og at dynen ikke er for stor og tung. Værelsestemperaturen skal være ca 18 grader. Hvis han har det varmt, så kan det også være en god idé at undgå for meget nattøj, evt. lade ham sove i en body-stocking eller i en jumpsuit og så uden undertøj under.
Jeg vil umiddelbart tro at det er et varmeproblem, eller at han skal have tørsten stillet bedre om dagen, ellers så ved jeg sørme ikke...
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske