Brev:
Vand om natten - 13 mdr.
10. februar 2004
Alder:
13 mdr.
Vand om natten - 13 mdr.
Hej
Tak for en rigtig god brevkasse. Vores problem er et af de mindre, men alligevel giver det en del grå hår.
Vores søn på 13 måneder er for 14 dage siden stoppet med amning - vi stoppede med dag og nat samtidig, hvilket ikke har givet os noget besvær. Det blev accepteret i løbet af ret kort tid. I stedet tilbyder vi vores søn vand om natten.
Problemet er mængden af vand, der drikkes. På en "god" nat drikker vores 13 måneders gamle søn 750 ml. vand og bleen brister hen på morgenen, der kan simpelthen ikke være mere i den. Vi giver ham rigeligt at drikke i løbet af dagen, men om natten, så er han bare rigtig tørstig og drikker grådigt af såvel glas som flaske.
Vi prøver ihærdigt at begrænse hans forbrug af vand (om natten), men er samtidig bange for at han føler tørst eller sult. Nogle gange vågner han meget ofte og andre gange blot en gang eller to - men drikker alligevel bravt.
Har du et godt tip til at komme vores lille men tilbagevendende problem til livs?
Med venlig hilsen
Sine