Brev:
Stop med modermælkserstatning
10. februar 2004
Alder:
13 mdr.
Stop med modermælkserstatning
Kære netsundhedsplejerske
Min søn er nu blevet 13 måneder gammel og vi overvejer lidt at tage sutteflasken morgen og aften fra ham eller eventuelt erstatte modermælken med sødmælk. Hvad er din holdning?
Han har fået modermælkserstatning siden han var 9 uger gammel.
Med venlig hilsen
Gitte Simonsen