Brev:
Manglende appetit - 13 mdr.
10. februar 2004
Alder:
13 mdr.
Manglende appetit - 13 mdr.
Min datter på 1 år og 1 måned, er begyndt med ikke at ville spise ret meget. Hun har altid haft en meget god appetit, men den sidste måneds tid har hun ikke villet spise ret meget.
Hun er glad og tilfreds og trives godt. Har været forkølet 2 gange, haft mellemørebetændelse + øjen betændelse den sidste måned. Måske sygdommen har noget med det at gøre.
På en typisk dag spiser hun sådan her:
Morgenmad: havrerød af max ½ dl gryn eller ½-1 toastbrød/½ bolle (plejer havregryn af 1 dl. gryn)
Formiddag: frugt/kiks
Frokost: Max ½ skive rugbrød - måske lidt frugt ( plejer 1 skive rugbrød + frugt)
Eftermiddag: gerne en lille youghurt el mini meal ( det samme + evt. lidt mme)
Aften: ½ kartoffel m. lidt kød (1-1½ kartoffel m. kød)
Nat: max 100 ml. vælling (plejer 150-200 ml. vælling)
Ser det helt tosset ud, eller er det okay det hun får? Hun er også startet i dagpleje for 1 månede siden så der er sket meget for hende.
Men som sagt hun trives fint selv om hun ikke får så meget mad som hun plejer. Jeg har nok bare lige brug for at høre at det (måske) er meget normalt
Hej fra
Ulla