Brev:
Glemt at give d-dråber
2. december 2007
Alder:
5 mdr.
Glemt at give d-dråber
Hej
Har en pige på knap 5 måneder, og har desværre været alt for dårlig til at give hende d-dråber. Har haft 2 x brystbetændelse og 2 x brystbyld, så derfor gik det lidt i glemmebogen. Men nu er jeg ovenpå igen, og har selvfølgelig super dårlig samvittighed over, at jeg ikke har fået givet hende dem.
Mit spørgsmål lyder nu på, om hun på nogen måde kan have taget skade allerede, og om det har nogen betydning for fremtiden? Har læst en del om engelsk syge, og er naturligvis bekymret over om hendes knogler mm. har taget skade. Er selvfølgelig begyndt at give hende dråberne igen, og hun er en frisk og glad pige som vokser rigtig fint.
Med venlig hilsen
Helle