Brev:
Pige på 2 vil ikke trøstes
10. februar 2004
Alder:
2 år
Pige på 2 vil ikke trøstes
Jeg har en pige på næsten 2 år. Når hun slår sig og vi vil trøste hende, vil hun ikke altid have vi trøster hende. Hvorfor afviser hun os?