Brev:
Opskrift
9. november 2007
Alder:
7 mdr.
Opskrift
Hej Helen
Som du ved, er vores datter meget småtspisende, men hun vil gerne sidde og spise af et stykke brød, som hun selv holder. Så jeg vil høre, om du kan hjælpe med en opskrift på noget brød, som indeholder meget fedt. Hun er glad for bondebrød, men der er jo kun meget lidt fedt i.
På forhånd tak - også for dine tidligere svar.
Hilsen Trine