Brev:
Synes hendes mor er kedelig?
9. november 2007
Alder:
7 mdr.
Synes hendes mor er kedelig?
Hej Helen.
Min datter er nu blevet 7 mdr, og for ca. 14 dage siden begyndte hun at blive anderledes. Med anderledes mener jeg at hun ikke smiler/ler ikke så meget mere, vil ikke lege selv, bliver tosset når hun skal have tøjet af og på og utrolig træt om aftenen. Jeg forsøger at gøre alt for at gøre hende glad i løbet af dagen, men jeg skal virkelig stramme mig an for at få et smil. Det gør mig frustreret og ked af det, for det virker mest af alt som om hun ikke gider mig, og synes jeg er enormt kedelig.
Når hendes far kommer hjem om eftermiddagen, synes hun han er et hit, og han får det største smil...
Hun spiser fint og har god appetit. Får havregrød, øllebrød, frugt, yoghurt, grøntsagsmos, kød og bliver ammet inden sovetid og tidlig morgen. Hendes sovevaner fungerer også fint. Hun sover fint om natten, dog ikke så meget i løbet af dagen, men det har hun aldrig gjort.
Jeg forsøger at lave forskellige ting med hende. Går til svømning, besøger andre babyer, besøger bedsteforældre, og der er hun i godt humør. Det er når hun er alene med mig at hun bliver tvær :-(
Jeg håber virkelig det bare er en periode, da jeg synes det er ret trist at hun ikke gider hendes mor..
Kærlig hilsen
Elisabeth