Svar: Om mad - gul allomin
5. november 2007
Alder:
4 mdr.
Kære Helle
Gul allomin er så vidt jeg husker et fuldgyldigt produkt, hvilket betyder at din datter gerne må få dette alene. Det skulle gerne fremgå af pakken, hvorvidt det er fuldgyldigt eller en tilskudsblanding.
Gul allomin er tilsat rismel og mætter således lidt mere, det kan gives til de meget sultne børn allerede fra 2 måneders alderen og jeg tænker at det er værd at forsøge for jer.
Vær dog opmærksom på at det kan være lidt 'farligt' at blande og tilbyde alt for mange forskellige slags erstatninger. Det hjælper jeres datter mave og sikrer hende det bedste indtag, hvis I ikke blander for meget rundt imellem de forskellige typer.
Fortsat held og lykke:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske