Brev:
Om mad - gul allomin
5. november 2007
Alder:
4 mdr.
Om mad - gul allomin
Hej Helen.
Et kort spørgsmål denne gang:-)
Vi er begyndt at give Kaya halvt nan 1 og halvt gul Allomin, da vores sundhedsplejerske synes at efter hun kunne forstå på os at Kaya har brug for lidt mere mad med fylde.
Mit spørgsmål er om vi kan nøjes med at give hende den gule Allomin indtil vi så småt begynder med skemad når hun blir 4 måneder.
Kærlig hilsen Helle