Brev:
Kan man give baby for meget mad?
6. februar 2004
Alder:
1 mdr.
Kan man give baby for meget mad?
Hej
Vi er de lykkelige forældre til et sæt tvillinger født den 2. januar 2004 og nu er vi kommet i tvivl om deres fødeindtag.
De får flaske og vi har læst på allomin brugsforvirringen, at de skal have 1/6 af deres kropsvægt om dagen. Men vi er nu i tvivl, om de kan få for meget, for vores spiser mellem 1/5 og 1/4, men de virker stadig som om de kan spise mere. Kan de få for meget, eller skal vi holde igen og tage skrigeriet?
Vi synes de er urolige efter indtagelsen af mælken, er der noget vi gør forkert her?
Med venlig hilsen
Dorte og Morten