Brev:
Kun grøntsagsmos?
4. november 2007
Alder:
5 mdr.
Kun grøntsagsmos?
Hej Helen.
Nu har jeg så lige et spørgsmål til.
Det drejer sig om min datter, hun er ikke særlig glad for grød, kan faktisk kun få en enkelt mundfuld i hende, hun vil kun have kartoffelmos og grøntsagsmos, må jeg gerne give hende dette hele dagen og slet ingen grød?
Hun er 6 mdr d. 14 nov. og hendes mave er meget hård (det er derfor jeg er i tvivl).
Hun vil slet ikke tage flaske, vi har prøvet ALT, og jeg ville så gerne at min mor eller at far kunne give hende en flaske så de kan give hende dette efter et mos måltid, hvis jeg ikke lige er der. (er nemlig i tvivl om hun får væske nog i løbet af et mos måltid, da hun spytter meget af vandet ud igen. Har du et godt råd til at lære at tage flaske?
Når jeg prøver er hun i starten rolig, men lige så snart hun finder ud af at det er flasken så bliver hun helt hysterisk. Kan man overhovedet lave om på det når hun har den alder? Vi suplerede med flaske de første to mdr, men lige pludselig ville hun ikke have den mere???, og blev efter dette kun ammet.
Håber du kan hjælpe med et lille trick eller to :o)
Mange hilsner fra moar :)