Brev:
Temperament - 11 mdr.
1. november 2007
Alder:
11 mdr.
Temperament - 11 mdr.
Hej Helen
Jeg har lige endnu et spørgsmål angående min datter på 11 måneder.
Min datter er en meget kvik og glad pige, men med et heftigt temperament! Den sidste måneds tid, er hun begyndt at skrige MEGET højt, når hun vil have vores opmærksom, og når hun sidder i sin høje stol. Hun kan sidde og spise en brødskorpe og samtidig komme med høje skrig, mens hun ser meget bestemt ud. Det er ikke gråd, men virker nærmere som skæld ud! :-)
Det er frygtelig irriterende og belastende, da man simpelthen bliver helt ør i hovedet, og det er helt umuligt at føre en samtale med andre i familien eller sine gæster.
Hun kravler og kan sagtens lege selv i længere tid, men så snart vi voksne begynder at tale sammen, begynder hun at skrige..
Vi er i tvivl om hvordan vi stopper det. Skal vi sige et bestemt NEJ hver gang hun skriger eller prøve at ignorere det ( hvilket er meget svært, da det som sagt er enormt ubehageligt i ører og hoved)
Vi har prøvet at sige andre lyde til hende, men det preller af..
Har du et råd?
Tak!