Brev:
Søskende - familieforøgelse
6. februar 2004
Alder:
2 år
Søskende - familieforøgelse
Vi har en datter på 2 år som skal være storesøster til august til et par tvillinger. Hvordan kan vi gøre "overgangen" bedst mulig for vores datter, som jo nok klart vil blive jaloux, da hun jo har været den eneste guldklump i vores familie hidtil?
Jeg har læst, at hun skal være hjemme, når jeg kommer fra hospitalet så det ikke er hende som kommer hjem til nogle nye ansigter, er der mon noget om det?
Jeg tænker allerede en del på, hvordan det vil være for hende og vi vil selvfølgelig være der for hende så meget som muligt og vi vil ikke fortælle hende noget før til sidst, da vi ikke tror hun forstår noget alligevel.
Jeg er noget bekymret og vil gøre alt for at hun ikke skal føle sig tilsidesat, men hvordan kan vi bedst gøre det?
Med venlig hilsen
Birgitte Rasmussen