Brev:
Vintertid
30. oktober 2007
Alder:
11 mdr.
Vintertid
Hej Helen.
Nicolai er nu godt 11 mdr. og trives godt. Han begyndte at gå for 1 md. siden og er hele dagen i fuld sving.
Han har i midlertid store problemer med at håndtere, at vi nu er gået til vintertid.
Det går egentlig fint i løbet af dagen, men til aften bliver han hurtigere træt. Lige meget hvornår vi har puttet ham, er han klar til at stå op kl. 5 (selvom han stadig virker træt, normalt vågnede han kl. 6 - 6.30) Han vågner også et par gange i løbet af natten, hvilket han ellers "endelig" var stoppet med.
Jeg ved godt der kun er gået få dage, men har du et råd til hvordan vi bedst kan hjælpe ham til at vende sig til den nye tid? Han bliver jo også hurtigere pylret i løbet af dagen.
Han sover stadig en lur formiddag og en eftermiddag og har stort behov for begge.
Venlig hilsen
Karina