Svar: Ryster og spænder i kroppen
30. oktober 2007
Alder:
12 mdr.
Kære Karoline
Det lyder faktisk meget normalt og mange børn og forældre bruger dette til "kan du vise hvor stærk du er" og barnet gør det på kommando. Lidt ligesom "kan du vise hvor høj du er" og barnet strækker armene op over hovedet.
Nu kan jeg jo ikke se det, så min vurdering bliver ud fra det du fortæller, men det at han ikke mister bevidstheden og måde du beskriver det på, lyder umiddelbart som det at han oplever at kunne spænde sine muskler, bruge sin krop på en ny måde. Hvis du er i tvivl, så kan du altid filme det på mobilen og vise det til jeres læge...
Fortsat held og lykke med ham:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske