Brev:
Ryster og spænder i kroppen
30. oktober 2007
Alder:
12 mdr.
Ryster og spænder i kroppen
Hej Helen.
Nu har vi lige et spørgsmål mere..
Vores søn har gennem længere tid haft en tendens til at spænde op i hele kroppen, så meget at han bliver helt rød i hovedet og ryster fordi han spænder enhver muskel - lidt ligesom hvis man bliver enormt rasende. Han gør det ofte i forbindelse med ting der bliver for spændende, en kold is, vrede eller bare sådan ud af det blå... Er dette normalt? Han "forsvinder" ikke fra bevidstheden..
Kærlig hilsen
Karoline