Brev:
Blødning efter fødslen og sushi når man ammer
29. oktober 2007
Alder:
1 mdr.
Blødning efter fødslen og sushi når man ammer
Hej Helen.
Jeg har bare lige to korte spørgsmål.
Hvor længe er det ok at bløde efter fødslen? Jeg har nu blødt i 5 uger. 2 dage var det næsten væk, men derefter kom der helt friskt, rødt blod igen, er det normalt? Kan man få menstruation allerede på nuværende tidspunkt?
Mit andet spørgsmål var egentlig noget jeg glemte at spørge om, sidst jeg skrev. Må man spise sushi som ammende eller er der her ting, der kan overføres med mælken?
Tak!
venlig hilsen Karin