Brev:
Storesøsters søvnmønster
29. oktober 2007
Alder:
3 år, 2 mdr.
Storesøsters søvnmønster
Kære Helen
Vores skønne, glade datter på 3 og et par mdr. er de sidste måneder begyndt at vågne meget om natten. Jeg har ladet mig fortælle, at det er ret typisk for hendes alder - men er det mon en skrøne?
Vi har i denne uge rykket lillesøster ind på hendes værelse - hvilket selvfølgelig giver mere uro for storesøster. Vi har overvejet at rykke storesøster ind i vores seng, indtil lillesøster har vænnet sig til sin nye seng og de nye rutiner. Omvendt er vi ikke meget for at rykke ved storesøsters rutiner, da hun hellere en gerne sover hos mor og far - og vi derfor ved, at der venter en kamp, når hun skal tilbage igen.
Men er det synd for hende, at hendes nætter bliver påvirket af indkøring af lillesøster - eller er det ok i en periode?
Hilsner fra
mor til to