Brev:
Nægter sin flaske og gylper meget
29. oktober 2007
Alder:
5 mdr.
Nægter sin flaske og gylper meget
Hej
Jeg har Elias fra 14 maj i år.. Han har været på nutramigen siden han var 3 uger gammel, da jeg ikk havde noget mælk til han .. Han gylpede meget af alt andet mme han fik... nemmere som tykmælk...
Men mit spørgsmål er... Han får og har fået nutramigen længe men han ville efterhånden ikke have det mere.. Hvor han før drak 200 ml vil han dårlig drikke 100 ml.. Kan han ikk lide det mere eller vil han bare have noget andet..
Han er ikk blevet testet for allergi, han fik det pga han ikk gylpede af det ....
Han får grød til middag med frugtmos og vand i kop ... Om aften får han grønsags mos... Og det er noget han kan lide....
Han får ca 5 flasker i løbet af dagen med mme, men jeg er jo lidt nervøs når han ikk drikker særligt meget ... han bliver tit ked af det når jeg prøver at vil give ham mere når han ikk vil...
han er også begyndt at gylpe/kaste op efter han har drukket mme.. det er og virker som om han ikk gider det ...
Kan jeg prøve at give ham noget andet mme? hvis ja hvad kan jeg så give ham ... jeg har købt allomin 2 men har endnu ikk prøvet at give ham noget ...
Han sover fint i løbet af dagen sover formiddag og eftermiddag sent eftermiddag og om natten kan han være meget urolig men ikk vågen .. er en lille mose gris... Så jeg vågner hele tiden .. pt sover han sover inde hos os i tremmesengen ...
Håber du kan komme med et råd.. for synes efterhånden men er lidt i vildrede..
På forhånd tak ..
Med venlig hilsen
Pia