Brev:
MME efter skemåltid
29. oktober 2007
Alder:
6 mdr.
MME efter skemåltid
Hej Helen.
Lige et par hurtige spørgsmål:
- Skal man altid følge et skemåltid op med en flaske og derved være sikker på at barnet er godt fyldt op?? Også selvom min fornemmelse er at Vigga spiser sig mæt i grød/mos? Det er hvad jeg har hørt fra mange, men.. Mine erfaringer med Vigga er, at hun ikke gider flaske bagefter, men til gengæld spiser fint af flasken når hun får den inden sine lure i stedet...? er det ok?
- Vigga frasiger sig kartoffelmos, hun kaster decideret op af det og det er efterfølgende ikke til at få andet i hende. Er det ok at lave grønsagsmos som ikke har bund i kartofler, såsom ærtemos, broccolimos osv. Mætter det på samme måde, og/eller kan man basere dem på ris i stedet?
Mai