Brev:
Stoppe med natflaske
28. oktober 2007
Alder:
10 mdr.
Stoppe med natflaske
Hej Helen ;-)
Jeg vil lige høre ang. det at stoppe med godnat flasken. Jeg har en dejlig dreng på 10 mdr. og min mand og jeg har overvejet snart at stoppe med, at give ham flaske inden han skal sove. Lige nu får han mellem 50 og 70 ml. (han får ikke mere fordi han spiser rigtig godt).
Hvis det er på tide at stoppe hvordan skal vi så gøre det?
Mange Hilsner
Pia