Brev:
Opvarmning af sengetøjet før sove ude?
28. oktober 2007
Alder:
13 mdr.
Opvarmning af sengetøjet før sove ude?
Kære Helen
Jeg skriver til dig med et konkret spørgsmål.
Vores søn på 13 måneder sover eftermiddagslur ude i sin barnevogn. Barnevognen er parkeret udendørs. Af og til får vi ikke taget madras og voksi-pose ind om natten. Spørgsmålet er nu, hvorvidt det er OK at vores søn bliver puttet i den kølige voksi-pose i barnevognen, eller om vi bør tage udstyret ind og lune det?
Vi er altså i tvivl om, hvorvidt han er stor nok til at kunne varme soveposen op ved hjælp af sin egen kropsvarme. Han er sund og rask, bortset fra at han er lidt forkølet.
Mange hilsner, Charlotte