Brev:
Vågen i 1½ time om natten
25. oktober 2007
Alder:
8 mdr.
Vågen i 1½  time om natten
Hej Helen
Min søn, William er pludselig begyndt at vågne om natten.
Han har altid sovet godt om natten, og har den seneste måneds tid sovet 12 timer i træk uden mad, dog er han altid vågnet, kommet over til mig, men har lagt sig til at sove igen med det samme.
Men de sidste 3 nætter, er han vågnet, og været helt frisk. Jeg har overvejet om det kunne være tænder (dem har han nemlig ikke fået nogle af endnu), men han er ikke ked af det, han er bare lysvågen, det har varet i 1½ time...og det er Moren ret træt af! :o)
Det ender også med at han får en lille flaske efter 1½ time, og så er der ikke gået lang tid før han sov igen. Men det er jo lidt en ond cirkel at han både kommer over til mig OG får en flaske...
Er der en elller anden go' forklaring på det? Eller kan det bare være tænderne som er på vej?
Hej fra Helle