Brev:
Rå havregryn?
25. oktober 2007
Alder:
10 mdr.
Rå havregryn?
Hej Helen
Jeg har denne gang et helt enkelt og konkret spørgsmål: Hvornår kan børn begynde at tåle at spise rå havregryn?
Min søn på 10 mdr. elsker at smage på min rå havregryn med mælk (jeg undgår at give ham noget af det med sukker på, så det er ikke det søde, der lokker ham), og nogle små mundfulde skader vel heller ikke. Men hvornår kan vi gå fra den kogte grød og i stedet servere grynene rå med mælk og frugtmos?
Med venlig hilsen
Lene