Brev:
Urolig og ingen søvn
25. oktober 2007
Alder:
8 mdr.
Urolig og ingen søvn
Kære Helen
Siden sidst, gik det i en periode rigtig godt, han sov godt to gange om dagen, i 1½ time hver gang og natten lød på mad kl 24 og 06, vågnede han ind imellem blev han nusset til ro.
Han er nu nøjagtig 8 mdr og vejer 11.5 kg.
Men de rolige dage er ovre, den sidste uges tid har han været vågen kl 22 og vil have mad. Han græder/skriger til han får det, om jeg så venter 2 timer, så græder han i 2 timer. Det samme udspiller sig om natten, han vågner ved 03-04 tiden og holder ikke med at græde før jeg ammer. Ammer jeg kl 04, vågner han igen 06.30 og vil have mad, her står jeg dog op og giver grød og så er han træt igen og bliver puttet lige efter.
Det er ved at være ret frustrerende med det græderi, næsten skrigeri, han bliver helt hæs. Jeg og min krop er vildt træt af at blive vækket og være så meget vågen, jeg har svært ved at komme op, jeg får ikke trænet eller kommer ud, for jeg er så træt hele tiden. Vores lille dreng må da også lide af søvnmangel, jeg syntes ikke han sover mere om dagen end han plejer.
Han er derudover en fin, glad lille dreng om dagen, så jeg syntes det er lidt mærkeligt og har overvejet at stoppe amningen, har dog det problem at han ikke vil have flaske og sut.
Hvad er dit råd til os.....
Med venlig hilsen
Jane