Brev:
Opstart med grød - 3 mdr.
24. oktober 2007
Alder:
3 mdr.
Opstart med grød - 3 mdr.
Hej Helen.
Jeg er så glad for dine gode råd:-)
Og har endnu et par spørgsmål....
Carolina er nu 3½ mdr. og det er jo snart tid til grød udover MME.
Hvordan skal dette gøres?
Skal jeg starte med at købe det færdiglavet? for jeg vil helst lave det selv. Og ved du hvordan det skal laves? evt en hjemmeside med opskrifter? Og hvor meget må hun få?
Og hvad med mælk/vand af kop, hvornår kan det gives. Og hvor meget flaske skal hun så have.
Hilsen Charlotte.