Brev:
Sove i eget værelse - 3 mdr.
24. oktober 2007
Alder:
3 mdr.
Sove i eget værelse - 3 mdr.
Hej Helen.
Mit spørgsmål denne gang er enkelt:-)
Kaya har jo faktisk fra dag 1 sovet rigtig flot om natten og vi har stadig en fast rytme med godnat tid mellem 20-21 som fungerer super godt. Indtil for tre dage siden har hun ligget i sin lift oppe i hendes egen seng hele natten men i vores soveværelse. (vi har aldrig haft hende i vores seng, synes ikke der er grund for dét, så længe hun ikke har behov for den tryghed)
Vi har kunne mærke på hende at hun har brug for mere albuerum når hun sover, så derfor har vi gemt liften væk om natten, så det nu er hendes seng der er taget i brug..
Da jeg sover meget på albuerne om natten, vågner jeg ved det mindste bare hun løfter lidt på dynen.. derfor har jeg nu besluttet at prøve at sætte sengen ind på hendes værelse og så bare have babyalarmen tændt. Vi har prøvet i et par dage nu og det fungere faktisk rigtig fint. Er det okay synes du?
Hun har ellers sovet fra kl 20 til kl 4 inden hun skulle have mad, men efter sengen er kommet ind hos hende selv vågner hun omkring midnat og vil have en flaske.. Hun falder så i søvn igen i løbet af 20min. Kan det være en blanding af, at hun ikke kan høre vi ligger og "hvisker" og at hun er i den alder hvor hun har brug for mere mad?? Hun spiser mellem 140-170 hver 3-4 time om dagen og vejer 5500g. Hvornår kan jeg prøve at skifte over til nan2?
Det var alt for nu:-)
Venlig Hilsen Helle