Brev:
Arbejde hjemmefra - hvor meget frem og tilbage?
24. oktober 2007
Alder:
10 mdr.
Arbejde hjemmefra - hvor meget frem og tilbage?
Hej Helen,
Jeg har lige et hurtigt spoergsmaal til dig.
Vi bor jo i sydafrika. Jeg arbejder hjemmefra som konsulent, og har en dame der passer Felix, mens jeg arbejder. Han er meget glad for hende.
Det jer er lidt i tvivl om det er, at han graeder jo alligevel hver gang jeg gaar fra ham, selvom jeg kan hoere det hurtigt gaar over naar foerst jeg er vaek og hun faar ham distraheret. Jeg har lidt daarlig samvittighed hvis jeg forsvinder for laenge, men samtidig har jeg ogsaa daarlig samvittighed, hvis jeg gaar frem og tilbage en masse gange, saa han oplever at jeg gaar fra ham mange gange om dagen.
Tror du det er bedst at jeg gaar i fx. 4 timer af gangen og bare kommer ud af mit kontor til en times frokostpause med ham, saa vi har en ordentlig maengde tid sammen, eller er det godt at jeg gaar frem og tilbage, saa han ser mig i 10 minutter fx. 4 gange om dagen (oveni en 30-45 mins frokostpause sammen)? Altsaa er det godt han ser mig ofte selvom jeg gaar efter kort tid, eller er det bedst at han ser mig faerre gange men i laengere tid?
Med venlig hilsen
Marianne