Brev:
Vælling fra hvilken alder?
23. oktober 2007
Alder:
4 mdr.
Vælling fra hvilken alder?
Hej Helen
Jeg har lige haft besøg af sundhedsplejersken og vi aftalte at begynde med skemad og vælling til nat.
Jeg vil egentligt gerne selv lave maden til ham, fik at vide at vælling f.eks ikke var tilsat sødestoffer og derfor godt kunne købes med god samvittighed, grøden kunne jeg så selv lave og tilsætte frugtmos når han havde vænnet sig til smagen..
Fik så købt noget majsvælling og valgte Hipp fordi den er økologisk. Så kommer jeg til at se på kassen og der står fra 6 måneder.. Er der forskel på Nestle og Hipp i majsvælling??
Mvh Sine.