Brev:
Blivende erindring om at være centrum
23. oktober 2007
Alder:
13 mdr.
Blivende erindring om at være centrum
Hej Helen..
Så har jeg brug for din super assistance igen, ikke så meget til min pode han trives i bedste velgående...men mere til mig selv.
Da der er 4 år imellem mig selv og min lillebror, har mit højeste ønske altid været at der skulle være kort tid imellem mine egen børn..helst kun 1½ år.
Den frist er forlængst overskredet, da vi har været nødt til at vente..jeg fik ledsmerter i stort set alle led efter vores guldklump kom til verden..og de gik først væk i sommers som var næsten 1 år efter.
Næste hurdle er, at jeg står og skal starte nyt job her til den første...og vi vil meget gerne igang med næste projekt, men har det også lidt træls med at skulle spekulere i, at jeg skal ud over min prøvetid før jeg skal meddele at jeg er gravid... for i forvejen er kvinder i den fødedygtige alder ikke just højest på priolisten når virksomheder ansætter..netop pga dette..
Sidste ting er, at der jo ikke er nogen garanti for at der er held i sprøjten ved første forsøg..som der var sidst. Og jeg kan selvfølgelig også mærke uret tikke i baghovedet, jeg bliver 34 om en uge...så jeg begynder at føle mig lidt presset på den front, samtidig med at skulle jonglere jobs..
Hele min smøre er bare så du ved hvad jeg tænker pt...men humlen i det her er, hvor gamle skal de små være før erindringen om, at de engang var centrum for alt opmærksomhed er blivende.. ?
Jeg kender begrebet pseudotvillinger, men ikke hvor aldersgrænsen er..
Vores søn er første barnebarn, så han har siden fødslen fået en helt overvældende opmærksomhed fra alt og alle...og jeg ville være meget ked af det, hvis det kunne gå hen og blive noget negativt for ham senere...
Håber du komme med lidt indput som du plejer, det er bare super at kunne skrive ind med hvad som helst :o)
Rikke